Portret Michiel Pieters
Voor de lancering van de Canon R5 Mark II produceerde en filmde ik een videoportret op IJsland, de ultieme locatie voor landschapsfotografie. De camera is ontworpen voor de professionele fotograaf en wie beter dan Michiel Pieters, een fotograaf die de natuur ademt, om dat verhaal te vertellen?
In deze video deelt Michiel zijn persoonlijke visie op het vastleggen van natuur en licht, terwijl de R5 Mark II op natuurlijke wijze in zijn verhaal verweven is. De camera wordt niet alleen besproken, maar ook ultiem gebruikt, zodat de kijker voelt wat deze body mogelijk maakt en begrijpt waarom hij hem zelf wil hebben.
Naast het hoofdportret creëerden we een reeks advertentievideo’s die onderdeel vormden van de internationale lanceringscampagne. Een campagne die salesgedreven is, maar met een inspirerend, menselijk verhaal wordt verteld: niet de specificaties staan centraal, maar de beleving van het maken zelf.
Deze productie bewijst hoe ik als full service filmmaker merkverhalen vertaal naar krachtige videocontent waarin product, emotie en strategie naadloos samenkomen.
Klant: Cameranu
Regie: Luc Jansen Manenschijn
DOP: Jeroen Horstink
Categorie: Portret / Branded video
Ik help merken en organisaties met het concept, de productie en het filmen van volledige videoprojecten, waarbij marketingdoelstellingen centraal staan. Als full service filmmaker vertaal ik strategie naar emotionele, visuele verhalen die producten en diensten laten voelen in plaats van alleen zien.
